מתנות לכנסים הופכות לרעיון מצוין עקב שורה ארוכה של סיבות. ראשית, הן תמיד ימשכו תשומת לב חיובית.
לא מעט אנשים, צריך להודות בכך, מגיעים לכנסים גם כדי לקבל את אותם "פינוקים",
כך שחברה או דוכן המציעים זאת תמשוך אליה אנשים – מה שמקצר מאד את הדרך להפיכתם ללקוחות פוטנציאליים.
עורכים בקרוב כנס לקידום מכירות? מעוניינים לחשוף מוצר לקהל לקוחות פוטנציאליים רחב במיוחד?
על מנת שהמטרות האלה יוגשמו, עליכם לחשוב מחוץ לקופסה על הערך המוסף שתעניקו לאותם מבקרים בכנס.
אחת ההחלטות הנכונות ביותר שתוכלו לקבל היא לספק לכל מי שמגיע לאירוע או לכנס מתנה, רצוי ממותגת, המגלמת בתוכה שורה של יתרונות.
מתנות לכנסים מאפשרות ליצור את הזיקה הראשונית בין החברה לבין הלקוח, צעד משמעותי במיוחד במלאכת הגיוס.
זאת ועוד, כאשר הלקוח מקבל מתנה, קרנה של החברה שהעניקה אותה עולה בפניו.
הוא מרגיש שהשקיעו בו ומתפתחות אצלו תחושות חיוביות ביחס לאותה חברה, מה שבהחלט עשוי להביא לכך שהוא יפנה לקבל שירות ממנה בעתיד הקרוב או הרחוק.