למה חשוב לחלק מתנות ללקוחות?

למה חשוב לחלק מתנות ללקוחות?

באמצעות מתנות ללקוחות תוכלו לייצר יחסים עם לקוחותיכם, ליצור אמון. כשאנחנו נפגשים עם לקוח, הדבר הראשון שאנחנו עושים הוא רושם טוב על הלקוח, אנחנו מנסים לייצר יחסים טובים על מנת שהשיחה תזרום והשירות שנציע לו יהיה רלוונטי עבורו, בזכות מתנות ללקוחות העסקים יכולים להיות הרבה יותר טובים ומוצלחים, תארו לכם שאתם הלקוחות שמגיעים לבנק לדוגמה ומבקשים לקבל שירות, בסוף השירות הנעים שתקבלו גם יתנו לכם מתנה, איך תרגישו? אנחנו בטוחים שתרגישו הרבה יותר טוב ותזכרו את הבנק ואת הפקידה שנתנה לכם שירות לטובה, בפעם הבאה שתצטרכו ללכת לבנק תרצו לקבל את השירות הנעים שקיבלתם מהפקידה בפעם הקודמת. כך בדיוק פועלות מתנות ללקוחות, הן יוצרות יחסים טובים יותר עם הלקוח ויגרמו ללקוח להרגשה טובה ותחושה של מחויבות כלשהי לרכוש את המוצר \ השירות שאתם מציעים.

תדמית טובה יותר

בזכות מתנות ללקוחות תיצרו לעסק שלכם תדמית טובה יותר של עסק מבוסס ויציב שדואג לפרטים הקטנים גם כשמדובר במתנות ללקוחות ומוצרי פרסום, הרבה עסקים אינם יודעים שמתנות ללקוחות עושות פלאים. תוכלו לרכוש מתנות ללקוחות בעלויות נמוכות ללא צורך בהשקעת כספים גדולה, את המתנות תוכלו לחלק ללקוחות במשרד או בפגישות, ניתן גם לחלק מתנות לכנסים ואירועים עסקיים שתשתתפו בהם.